Προώθηση Ιστοσελίδων

Προώθηση Ιστοσελίδας

Η προώθηση γίνεται με 2 τρόπους, άμεσα και έμμεσα. Προωθηθείτε άμεσα όταν σας αναζητούν οι πελάτες σας π.χ. στο Google. Προωθηθείτε έμμεσα στα σημεία όπου βρίσκεται το δυνητικό κοινό σας π.χ. Facebook, Instagram. 

Google Ads

Δημιούργησε ή αναβάθμισε την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σου. Κάνε online κρατήσεις και προσέλκυσε πελάτες από όλο τον κόσμο.

Facebook Ads

Πρόβαλλε την ιστοσελίδα σου έμμεσα στο Facebook βάσει των προτιμήσεων του χρήστη.

Google Maps

Κατεύθυνε άμεσα τον χρήστη προς την επιχείρησή σου μέσω των διαφημίσεων στους χάρτες.

Instagram Ads

Δείξε στο ευρύ κοινό τις υπηρεσίες/προϊόντα σου. Άλλωστε μια φωτογραφία είναι χίλιες λέξεις.

Κύρια Σημεία Επιτυχίας

Google Ads

Προώθηση στην αναζήτηση της Google

Στόχος

Πρώτα 3 αποτελέσματα την αναζήτηση της Google

Περιγραφή

Ο κύριος στόχος κάθε website είναι η εμφάνιση του στην πρώτη σελίδα της Google και όσο γίνεται πιο ψηλά, καθώς στη δεύτερη σελίδα φτάνει μόνο το 6% των χρηστών

Λύση

1. Επιλογή λέξεων-κλειδιών που μας ενδιαφέρουν
2. Έλεγχος του ανταγωνισμού (χαμηλός, μεσαίος, μεγάλος)
3. Επιλογή προϋπολογισμού ανά λέξη

Tips

Αν η επιχείρησή σου απευθύνεται σε τοπικό κοινό είναι απαραίτητο να επικεντρωθείς σε χρήστες που βρίσκονται κοντά σου

Επόμενο βήμα

Με τη συνεχή παρακολούθηση της καμπάνιας σου βελτιώνεις την απόδοση της διαφήμισής και καταναλώνεις λιγότερα χρήματα

Facebook Ads

Διαφήμιση στο Facebook

Στόχος

Προώθηση των προϊόντων/υπηρεσιών σου στο Facebook

Περιγραφή

Το Facebook μπορεί να προβάλει το website σου μόνο στο κοινό που ενδιαφέρεται για σένα. Αυτό σημαίνει ότι διαφημίζεσαι σε άτομα που θέλουν έμμεσα να γίνουν πελάτες σου

Λύση

1.  Αναβάθμιση παρουσίας στο Facebook
2. Εύρεση κατάλληλου κοινού
3. Κατασκευή δημιουργικό περιεχόμενο διαφήμισης 

Tips

Η ποιότητα του περιεχομένου της διαφήμισής σου παίζει καθοριστικό ρόλο στην απόδοση της διαφημιστικής σου καμπάνιας

Google Maps

Εμφανιστείτε στους χάρτες

Στόχος

Προτροπή των πελατών να επισκεφθούν το φυσικό κατάστημά σας 

Περιγραφή

Όταν ο χρήστης μπαίνει στους χάρτες σημαίνει ότι θέλει να σας επισκεφθεί. Είναι ο πιο άμεσος πελάτης σας οπότε πρέπει να τον φέρεται κοντά σας

Λύση

1. Αναβάθμιση/Δημιουργία παρουσίας στους χάρτες της Google
2. Επιλογή λέξεων-κλειδιών
3. Προτροπή για επίσκεψη, κλήση

Tips

Σε συνδυασμό με το Google Ads η απόδοση της διαφήμισης ανεβαίνει 30-55%

Instagram Ads

Διαφήμιση στο Instagram

Στόχος

Προώθηση στο Instagram μέσω φωτογραφιών και βίντεο

Περιγραφή

Μια εικόνα ή ένα βίντεο είναι ικανά να κερδίσουν ένα πελάτη. Μιας και η καλύτερη περιγραφή είναι η εικόνα δείξτε τους το λόγο να σας προτιμήσουν

Λύση

1. Αναβάθμιση παρουσίας στο Instagram
2. Επιλογή κοινού
3. Προσεκτική επιλογή του περιεχομένου της διαφήμισης

Tips

Η λήψη επαγγελματικών φωτογραφιών και βίντεο είναι απαραίτητη