Προώθηση Ιστοσελίδων
Προώθηση Ιστοσελίδας
Η προώθηση γίνεται με 2 τρόπους, άμεσα και έμμεσα. Προωθηθέιτε άμεσα όταν σας αναζητούν οι πελάτες σας π.χ. στο Google. Προωθηθέιτε έμμεσα στα σημεία όπου βρίσκεται το δυνητικό κοινό σας π.χ. Facebook, Instagram.
Δείξε στο ευρύ κοινό τις υπηρεσίες/προϊόντα σου. Άλλωστε μια φωτογραφία είναι χίλιες λέξεις.
Κύρια Σημεία Επιτυχίας
Google Ads
Προώθηση στην αναζήτηση της Google
Πρώτα 3 αποτελέσματα την αναζήτηση της Google
Ο κύριος στόχος κάθε website είναι η εμφάνιση του στην πρώτη σελίδα της Google και όσο γίνεται πιο ψηλά, καθώς στη δεύτερη σελίδα φτάνει μόνο το 6% των χρηστών
1. Επιλογή λέξεων-κλειδιών που μας ενδιαφέρουν
2. Έλεγχος του ανταγωνισμού (χαμηλός, μεσαίος, μεγάλος)
3. Επιλογή προϋπολογισμού ανά λέξη
Αν η επιχείρησή σου απευθύνεται σε τοπικό κοινό είναι απαραίτητο να επικεντρωθείς σε χρήστες που βρίσκονται κοντά σου
Με τη συνεχή παρακολούθηση της καμπάνιας σου βελτιώνεις την απόδοση της διαφήμισής και καταναλώνεις λιγότερα χρήματα
Facebook Ads
Διαφήμιση στο Facebook
Προώθηση των προϊόντων/υπηρεσιών σου στο Facebook
Το Facebook μπορεί να προβάλει το website σου μόνο στο κοινό που ενδιαφέρεται για σένα. Αυτό σημαίνει ότι διαφημίζεσαι σε άτομα που θέλουν έμμεσα να γίνουν πελάτες σου
1. Αναβάθμιση παρουσίας στο Facebook
2. Εύρεση κατάλληλου κοινού
3. Κατασκευή δημιουργικό περιεχόμενο διαφήμισης
Η ποιότητα του περιεχομένου της διαφήμισής σου παίζει καθοριστικό ρόλο στην απόδοση της διαφημιστικής σου καμπάνιας
Google Maps
Εμφανιστείτε στους χάρτες
Προτροπή των πελατών να επισκεφθούν το φυσικό κατάστημά σας
Όταν ο χρήστης μπαίνει στους χάρτες σημαίνει ότι θέλει να σας επισκεφθεί. Είναι ο πιο άμεσος πελάτης σας οπότε πρέπει να τον φέρεται κοντά σας
1. Αναβάθμιση/Δημιουργία παρουσίας στους χάρτες της Google
2. Επιλογή λέξεων-κλειδιών
3. Προτροπή για επίσκεψη, κλήση
Σε συνδυασμό με το Google Ads η απόδοση της διαφήμισης ανεβαίνει 30-55%
Instagram Ads
Διαφήμιση στο Instagram
Προώθηση στο Instagram μέσω φωτογραφιών και βίντεο
Μια εικόνα ή ένα βίντεο είναι ικανά να κερδίσουν ένα πελάτη. Μιας και η καλύτερη περιγραφή είναι η εικόνα δείξτε τους το λόγο να σας προτιμήσουν
1. Αναβάθμιση παρουσίας στο Instagram
2. Επιλογή κοινού
3. Προσεκτική επιλογή του περιεχομένου της διαφήμισης
Η λήψη επαγγελματικών φωτογραφιών και βίντεο είναι απαραίτητη