5 Κρίσιμα Σημεία στην Κατασκευή eshop

Η κατασκευή του eshop είναι καθοριστική για την επιτυχία. Το σωστό design, η ευκολία στη χρήση, η ασφάλεια και η ταχύτητα είναι μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να προσέξετε στο δικό σας eshop. Το κόστος κατασκευής ενός eshop μπορεί να διαφέρει αρκετά ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του εκάστοτε ηλεκτρονικού καταστήματος.

Παρακάτω θα αναλύσουμε τα βασικά στοιχεία ενός eshop που είναι αναγκαία για την κερδοφορία του.

1. Εμφάνιση

Η πρώτη εντύπωση είναι σημαντική στον κόσμο των διαδικτυακών επιχειρήσεων. Είναι σημαντικό να σχεδιάσετε έναν ιστότοπο που να είναι ταυτόχρονα ελκυστικός και εύκολος στη χρήση, εάν θέλετε να προσελκύσετε πελάτες, να τους παρέχετε μια καλή εμπειρία και να τους παρακινήσετε να περάσουν από τις προσφορές σας. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στους παρακάτω τομείς:

Responsive Design

Ένας ιστότοπος που μπορεί να προσαρμοστεί σε πολλά μεγέθη οθόνης είναι απαραίτητος δεδομένης της αυξανόμενης δημοτικότητας των κινητών συσκευών.

  • Εξαιρετικές φωτογραφίες και βίντεο: Το οπτικό υλικό έχει τεράστια επιρροή στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Χρησιμοποιήστε εικόνες και βίντεο υψηλής ανάλυσης για να δείξετε τα προϊόντα σας από διαφορετικές οπτικές γωνίες, δίνοντας στους δυνητικούς πελάτες μια πλήρη εικόνα. Συμπεριλάβετε δυνατότητες ζουμ για να επιτρέψετε στους καταναλωτές να επιθεωρήσουν προσεκτικά τις λεπτομέρειες του προϊόντος
  • Κουμπιά παρότρυνσης για δράση (CTA): Τοποθετήστε ελκυστικά κουμπιά CTA με σύνεση στον ιστότοπό σας. Χρησιμοποιήστε ρήματα όπως “Προσθήκη στο καλάθι”, “Αγοράστε τώρα” ή “Μάθετε περισσότερα” στο περιεχόμενό σας για να ωθήσετε τους επισκέπτες προς την επιδιωκόμενη ενέργεια.

Ασφάλεια

Ενσωματώστε μέτρα ασφαλείας σε κάθε πτυχή του ιστότοπού σας. Μερικά από αυτά περιλαμβάνουν cookies, πολιτικές απορρήτου, ασφαλή λογότυπα πληρωμής και πιστοποιήσεις SSL.

Κριτικές πελατών

Εμφανίστε αυθεντικές μαρτυρίες πελατών και ευχάριστα σχόλια από ευχαριστημένους πελάτες για να αυξήσετε τη φήμη της εταιρείας σας και να επηρεάσετε δραματικά τις αποφάσεις αγοράς.

2. Ευκολία

Η πρώτη εντύπωση είναι σημαντική στον κόσμο των διαδικτυακών επιχειρήσεων. Είναι σημαντικό να σχεδιάσετε έναν ιστότοπο που να είναι ταυτόχρονα ελκυστικός και εύκολος στη χρήση, εάν θέλετε να προσελκύσετε πελάτες, να τους παρέχετε μια καλή εμπειρία και να τους παρακινήσετε να περάσουν από τις προσφορές σας. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στους παρακάτω τομείς:

Πλοήγηση

Διατηρήστε την πλοήγηση στον ιστότοπό σας απλή και διαισθητική. Οργανώστε τα προϊόντα σας σε σαφείς παραγγελίες και υποκατηγορίες, διευκολύνοντας τους καλούντες να βρουν αυτό που αναζητούν. Εφαρμόστε μια μπάρα κυνηγιού για να επιτρέψετε γρήγορες αναζητήσεις και ρύπους για να αναβαθμίσετε τους καταλόγους των προϊόντων σας.

Ολοκλήρωση αγοράς

Ελαχιστοποιήστε τον τρόπο που απαιτείται για την ολοκλήρωση μιας αγοράς. Μια εξαιρετικά πολύπλοκη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς μπορεί να οδηγήσει σε εγκατάλειψη. Προσφέρετε επιλογές ολοκλήρωσης αγοράς και δώστε δείκτες προόδου για να ενημερώνετε τους επισκέπτες για το τρέχον στάδιο της διαδικασίας ολοκλήρωσης αγοράς. 

Επικοινωνία

Διευκολύνετε τους επισκέπτες να επικοινωνούν μαζί σας. Εμφανίστε σαφείς πληροφορίες επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένων των διευθύνσεων αποστολής, των αριθμών τηλεφώνου και των φυσικών διευθύνσεων. Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσθέσετε μια φόρμα επικοινωνίας για εύκολη επικοινωνία.

Ακόμη μπορείτε να προσθέσετε live chat για να παρέχετε υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο σε καλούντες με ερωτήσεις ή επιχειρήσεις. Οι γρήγορες και χρήσιμες απαντήσεις μπορούν να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών και να αυξήσουν την ευθύνη μιας συναλλαγής.

3. Ταχύτητα

Στον γρήγορο κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου, η ταχύτητα φόρτωσης παίζει καθοριστικό ρόλο. Βελτιστοποιήστε την ταχύτητα φόρτωσης του σημείου σας για να εξασφαλίσετε γρήγορη πρόσβαση στο περιεχόμενό σας. Χρησιμοποιήστε συμπιεσμένες εικόνες, προσωρινή αποθήκευση και CDN για να μειώσετε τους χρόνους φόρτωσης.

4. Διαφήμιση

Η διαφήμιση έχει σημαντικό αντίκτυπο στην απόδοση ενός καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου. Παρακάτω ακολουθούν τα οφέλη της διαφήμισης στις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες όπως το Google Ads, Facebook / Instagram Ads:

  • Αυξημένη ορατότητα: Επιτρέπει στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα να εμφανίζεται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης για σχετικές λέξεις-κλειδιά, αυξάνοντας την προβολή του καταστήματός σας σε πιθανούς πελάτες. Αυτή η αυξημένη έκθεση μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερη επισκεψιμότητα ιστότοπου και δυνητικά περισσότερες πωλήσεις.
  • Στοχευμένη διαφήμιση: Μπορείτε να στοχεύετε συγκεκριμένο κοινό, τοποθεσίες, ενδιαφέροντα και λέξεις-κλειδιά. Αυτή η στόχευση μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε την ιδανική βάση πελατών σας και να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεών σας.
  • Άμεσο αποτέλεσμα: Σε αντίθεση με την οργανική επισκεψιμότητα αναζήτησης, η οποία μπορεί να πάρει χρόνο, η διαφήμιση οδηγεί σε άμεση επισκεψιμότητα στο e-shop. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για νέα ηλεκτρονικά καταστήματα ή όσους θέλουν να προωθήσουν συγκεκριμένα προϊόντα ή προσφορές.
  • Έλεγχος κόστους: Μπορείτε να ορίσετε ένα συγκεκριμένο προϋπολογισμό (ημερήσιο ή μηνιαίο). Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να ελέγξετε το κόστος διαφήμισης και να διασφαλίσετε ότι λαμβάνετε θετική απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Παρακολούθηση απόδοσης και βελτιστοποίηση: Παρέχονται λεπτομερείς μετρήσεις απόδοσης, επιτρέποντάς σας να παρακολουθείτε την αποτελεσματικότητα των καμπανιών σας. Μπορείτε να αναλύσετε ποιες λέξεις-κλειδιά, διαφημίσεις και καμπάνιες έχουν καλή απόδοση και να λάβετε αποφάσεις βάσει δεδομένων για τη βελτιστοποίηση της διαφημιστικής σας στρατηγικής.
  • Αναγνώριση επωνυμίας: Ακόμα κι αν οι χρήστες δεν κάνουν αμέσως κλικ στις διαφημίσεις σας, η επανειλημμένη έκθεση στο όνομα και τις προσφορές του e-shop σας μπορεί να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας. Αυτό μπορεί να επηρεάσει τους χρήστες να επισκεφτούν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα αργότερα ή να θυμηθούν την επωνυμία σας όταν είναι έτοιμοι να κάνουν μια αγορά.

 

5. SEO

Το SEO Hunt Machine Optimization ( SEO) είναι μια κρίσιμη πτυχή της δημιουργίας plutocrat. Όταν γίνει αποτελεσματικά, το SEO μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την προβολή του ιστότοπού σας στα αποτελέσματα των μηχανών κυνηγιού, οδηγώντας σε οργανικές επιχειρήσεις και οδηγούς στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Στη συνέχεια, ακολουθούν ορισμένες κρίσιμες στρατηγικές για να επηρεάσετε το SEO για το eshop σας.

Έρευνα λέξεων-κλειδιών

Ξεκινήστε διεξάγοντας διεξοδική διερεύνηση λέξεων-κλειδιών για να εντοπίσετε τους πιο εύχρηστους και υψηλούς επιχειρηματικούς όρους που σχετίζονται με τα προϊόντα και τη θέση σας.

On-page Optimization

Βελτιστοποιήστε τις σελίδες του ιστοτόπου σας για τις λέξεις-κλειδιά που έχετε επιλέξει. Ενσωματώστε αυτές τις λέξεις-κλειδιά φυσικά στους τίτλους, τις περιγραφές, τους μεταδείκτες και τους τίτλους των προϊόντων σας. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο παραμένει ελκυστικό και εκπαιδευτικό, ενώ εξακολουθεί να είναι ελκυστικό για τις μηχανές αναζήτησης.

Μοναδικές και συναρπαστικές περιγραφές προϊόντων

Αποφύγετε τη χρήση γενικών περιγραφών κατασκευαστή για τα προϊόντα σας. παράγουν μοναδικές και συναρπαστικές περιγραφές προϊόντων που όχι μόνο αναδεικνύουν τα χαρακτηριστικά αλλά και επισημαίνουν τα οφέλη για τους επισκέπτες. Το μοναδικό περιεχόμενο μπορεί να βοηθήσει τους δρομείς σας να κατατάσσονται καλύτερα στα αποτελέσματα κυνηγιού.

Βελτιστοποίηση εικόνας

Βελτιστοποιήστε τις εικόνες των προϊόντων σας χρησιμοποιώντας περιγραφικά ονόματα αρχείων και εναλλακτικούς δείκτες. Αυτό βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν το περιεχόμενο των εικόνων, καθιστώντας τις πιο πιθανό να εμφανιστούν στα αποτελέσματα αναζήτησης εικόνων.

Το SEO είναι μια συνεχής διαδικασία και μπορεί να χρειαστεί χρόνος για να δείτε σημαντικά αποτελέσματα. Μείνετε ενημερωμένοι με τις πιο ακραίες τάσεις SEO και αλλαγές αλγορίθμων για να εγκλιματίσετε τις στρατηγικές σας κατά συνέπεια. Με τη συνεχή βελτιστοποίηση του eshop σας για μηχανές κυνηγιού, μπορείτε να ενισχύσετε τις οργανικές επιχειρήσεις, να αυξήσετε την προβολή της επωνυμίας και τελικά να αυξήσετε τα κέρδη σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Όλα αυτά σου φαίνονται βουνό? Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε

6. Προϊόντα

Η επιλογή προϊόντων και ο καθορισμός τιμών για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα απαιτεί προσοχή για να διασφαλιστεί η επιτυχία της επιχείρησής σας και η ικανοποίηση των πελατών. Παρακάτω παρατίθενται ορισμένοι βασικοί παράγοντες που πρέπει να έχετε κατά νου:

Έρευνα αγοράς

Εκτελέστε διεξοδική έρευνα αγοράς για να ανακαλύψετε δημοφιλή προϊόντα, τάσεις και προτιμήσεις των πελατών. Κατανοήστε τον στόχο σας κοινό και τις ανάγκες του, καθώς και τις προσφορές και τις στρατηγικές τιμολόγησης των ανταγωνιστών σας.

Ποιότητα και μοναδικότητα προϊόντος

Προσφέρετε προϊόντα υψηλής ποιότητας που ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό. Τα μοναδικά ή αποκλειστικά προϊόντα μπορούν να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες και να δικαιολογήσουν υψηλότερες τιμές.

Ανάλυση Ανταγωνισμού

Παρακολουθήστε τακτικά τις τιμές και τις προσφορές προϊόντων των ανταγωνιστών σας. Παραμείνετε ανταγωνιστικοί προσαρμόζοντας τις τιμές σας ή προσφέροντας πρόσθετη αξία για να προσελκύσετε πελάτες.

Προσφορές και εκπτώσεις

Χρησιμοποιήστε στρατηγικά προωθήσεις, εκπτώσεις και ειδικές προσφορές για να προσελκύσετε πελάτες και να αυξήσετε τις πωλήσεις κατά τη διάρκεια συγκεκριμένων περιόδων ή για να μετακινήσετε αργά το απόθεμα.

Κόστος eshop

Με μία φράση: από 1.000€ έως …

Το κόστος ενός eshop μπορεί να ποικίλλει σημαντικά ανάλογα με τις προδιαγραφές και τις απαιτήσεις όπως:

  • Την πολυπλοκότητα του σχεδιασμού
  • Τον αριθμό των προϊόντων & κατηγοριών
  • Τις γλώσσες που θα υποστηρίζει
  • Τα ειδικά χαρακτηριστικά και λειτουργίες
  • κ.α.

Ακόμη πρέπει να λάβετε υπόψιν το κόστος συντήρησης του eshop (server, updates, κλπ) καθώς και το διαχειριστικό κόστος για την οργάνωση και διαχείριση των προϊόντων.