5 λόγοι που η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σου
δεν παίρνει κρατήσεις.

Hotel Website

Η ιστοσελίδα σου είσαι εσύ!

Η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σου είναι ο καθρέπτης της επιχείρησής σου. Η online παρουσία σου καθορίζει την γνώμη που θα σχηματίσει ο πελάτης για σένα, οπότε μην την αμελείς.



Μια καλή ή κακή ιστοσελίδα θα επιδράσει αρνητικά ή θετικά ακόμη και στις μηχανές κρατήσεων (booking.com κ.α.), καθώς το 75% των χρηστών μπαίνουν στη σελίδα του ξενοδοχείου πριν προχωρήσουν στη κράτηση.



Παρακάτω θα αναλύσουμε τους λόγους που η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σου δεν προσελκύει κρατήσεις.

1. Η ιστοσελίδα σου είναι απαρχαιωμένη

Η web τεχνολογία και το website design προοδεύουν με πολύ γρήγορους ρυθμούς. Κάτι που θεωρούνταν φρέσκο και καινοτόμο πριν 5-10 χρόνια είναι πλέον παλιό και ξεπερασμένο. Αν δεν φροντίζεις την ιστοσελίδα σου, οι πιθανοί πελάτες θα θεωρήσουν ότι το ίδιο ισχύει και για το ξενοδοχείο σου. Τα στοιχεία που θα διώξουν τους πελάτες σου είναι:

  • Απαρχαιωμένο design
  • Παλαιό περιεχόμενο & φωτογραφίες
  • Δύσκολη πλοήγηση
  • Περιορισμένες λειτουργίες

Η λύση:

Ανανέωσε το website σου τόσο στο design και στη λειτουργικότητα όσο και στο περιερχόμενο.

2. Δεν μπορείς να κάνεις κράτηση online

Όσο βασικό κι αν ακούγεται, το συναντάμε συχνά. Βεβαιώσου ότι έχεις τα απαραίτητα στοιχεία ώστε να μπορούν οι πελάτες να κάνουν κράτηση εύκολα:

  • Ενεργή μηχανή κρατήσεων
  • Διαθέσιμες ημερομηνίες & δωμάτια
  • Ανανεωμένες τιμές & φωτογραφίες

TIP: Μην στέλνεις τους πελάτες σου σε άλλες μηχανές κρατήσεων (booking.com,…) ώστε να μην χρειάζεται να χρεωθείς την προμήθεια αυτών των υπηρεσιών.

Όλα αυτά σου φαίνονται βουνό? Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε

3. Δεν είναι φιλική προς τα κινητά

Πλέον το 80% των πελατών σου επισκέπτεται την ιστοσελίδα σου μέσω κινητού ή tablet, οπότε η ιστοσελίδα σου πρέπει να μπορεί να προσαρμόζεται σε όλες τις συσκευές. Αυτό διασφαλίζει την σωστή λειτουργία της σε όλες τις συσκευές.

Μία μη φιλική προς τα κινητά σελίδα απαιτεί από τον χρήστη να κάνει συνεχώς ζουμ ώστε να μπορεί να διαβάσει τα κείμενα και να δει τις φωτογραφίες καθώς δεν φροντίζει τη σωστή παρουσίασή τους.

Ένας ακόμη λόγος είναι ότι μία μη φιλική προς τα κινητά ιστοσελίδα δέχεται ποινές από τη google και κατατάσσεται χαμηλότερα στις αναζητήσεις.

Η λύση:

Κάνε την ιστοσελίδα σου να προσαρμόζεται σε όλες τις διαφορετικές συσκευές και οθόνες.

4. Χρήση χαμηλής ποιότητας ή/και παλιών φωτογραφιών

Οι φωτογραφίες της ιστοσελίδας σου είναι αυτές που καθορίζουν την εικόνα σου. Παλιές και κακής ποιότητας φωτογραφίες θα επιδράσουν αρνητικά στην εικόνα του ξενοδοχείου σου.

Κανείς δεν ξέρει ότι έχεις βελτιώσει τα δωμάτια σου και τις εγκαταστάσεις σου αν δεν τους το δείξεις.

Η λύση:

Βεβαιώσου ότι οι φωτογραφίες σου είναι πρόσφατες και από κάποιον επαγγελματία στο χώρο.

5. 5. Δεν υπάρχουν σχόλια και κριτικές από πελάτες

Η καλύτερη απόδειξη για την ποιότητα των υπηρεσιών σου είναι τα σχόλια από τους πελάτες σου. Αν δεν έχεις σχόλια ή τα σχόλια που έχεις είναι αρνητικά, οι πελάτες σου θα προτιμήσουν άλλο κατάλυμα.

Η λύση:

  • Βεβαιώσου ότι μπορούν οι πελάτες σου να σχολιάσουν τη διαμονή τους μέσω της ιστοσελίδας σου, του λογαριασμού google my business, τα κοινωνικά δίκτυα, ή από διάφορες άλλες πλατφόρμες.
  • Παρότρυνέ τους να σου γράψουν μια κριτική και ανέδειξε τις καλές σου κριτικές είτε στην ιστοσελίδα σου είτε στα κοινωνικά δίκτυα (social media).

Όλα αυτά σου φαίνονται βουνό? Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε