Η web τεχνολογία και το website design προοδεύουν με πολύ γρήγορους ρυθμούς. Κάτι που θεωρούνταν φρέσκο και καινοτόμο πριν 3-5 χρόνια είναι πλέον παλιό και ξεπερασμένο. Αν δεν φροντίζεις την ιστοσελίδα σου, οι πιθανοί πελάτες θα θεωρήσουν ότι το ίδιο ισχύει και για το ξενοδοχείο σου. Τα στοιχεία που θα διώξουν τους πελάτες σου είναι:
Η λύση:
Ανανέωσε το website σου τόσο στο design και στη λειτουργικότητα όσο και στο περιερχόμενο.
Όσο βασικό κι αν ακούγεται, το συναντάμε συχνά. Βεβαιώσου ότι έχεις τα απαραίτητα στοιχεία ώστε να μπορούν οι πελάτες να κάνουν κράτηση εύκολα:
TIP: Μην στέλνεις τους πελάτες σου σε άλλες μηχανές κρατήσεων (booking.com,…) ώστε να μην χρειάζεται να χρεωθείς την προμήθεια αυτών των υπηρεσιών.
Πλέον το 90% των πελατών σου επισκέπτεται την ιστοσελίδα σου μέσω κινητού ή tablet, οπότε η ιστοσελίδα σου πρέπει να μπορεί να προσαρμόζεται σε όλες τις συσκευές. Αυτό διασφαλίζει την σωστή λειτουργία της σε όλες τις συσκευές.
Ένας ακόμη λόγος είναι ότι μία μη φιλική προς τα κινητά ιστοσελίδα δέχεται ποινές από τη google και κατατάσσεται χαμηλότερα στις αναζητήσεις.
Η λύση:
Κάνε την ιστοσελίδα σου να προσαρμόζεται σε όλες τις διαφορετικές συσκευές και οθόνες.
Οι φωτογραφίες της ιστοσελίδας σου είναι αυτές που καθορίζουν την εικόνα σου. Παλιές και κακής ποιότητας φωτογραφίες θα επιδράσουν αρνητικά στην εικόνα του ξενοδοχείου σου.
Κανείς δεν ξέρει ότι έχεις ανανεώσει τα δωμάτια σου και τις εγκαταστάσεις σου αν δεν τους το δείξεις.
Η λύση:
Βεβαιώσου ότι οι φωτογραφίες σου είναι πρόσφατες και από κάποιον επαγγελματία στο χώρο.
Η καλύτερη απόδειξη για την ποιότητα των υπηρεσιών σου είναι τα σχόλια από τους πελάτες σου. Αν δεν έχεις σχόλια ή τα σχόλια που έχεις είναι αρνητικά, οι πελάτες σου θα προτιμήσουν άλλο κατάλυμα.
Η λύση:
Η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σου είναι ο καθρέπτης της επιχείρησής σου. Η online παρουσία σου καθορίζει την γνώμη που θα σχηματίσει ο πελάτης για σένα, οπότε μην την αμελείς.
Μια καλή ή κακή ιστοσελίδα θα επιδράσει αρνητικά ή θετικά ακόμη και στις μηχανές κρατήσεων (booking.com κ.α.), καθώς το 75% των χρηστών μπαίνουν στη σελίδα του ξενοδοχείου πριν προχωρήσουν στη κράτηση.